در قالب یك نمایشگاه؛

دستاوردهای معاونت فرهنگی ارشاد و خانه كتاب به نمایش درمی آید

دستاوردهای معاونت فرهنگی ارشاد و خانه كتاب به نمایش درمی آید

پرسی بلاگ: نمایشگاه مهمترین دستاوردهای حوزه فرهنگ با نمایش دستاوردهای معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه كتاب در باغ موزه دفاع مقدس برپا می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نمایشگاه مهمترین دستاوردهای حوزه فرهنگ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس انجام می شود.
در این نمایشگاه، معاونت امور فرهنگی، ادارات و موسسات زیرمجموعه آن همچون موسسه خانه كتاب در كنار سایر معاونت های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت های تخصصی و مهمترین دستاوردهای خودرا در چارچوب نمودار و آمار به نمایش می گذارند.
همچنین در این نمایشگاه، كارنامه نشر۴۰ ساله۱۳۹۶-۱۳۵۷، آمار نشر كتاب و تعداد ناشران در طول چهل سال، پوسترهای جشنواره های كتابی، گزارش هفته كتاب، جایزه كتاب سال و جشنواره های كتابی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن از ساعت ۹ تا ۱۷ در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نشانی میدان ونك، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارك طالقانی، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرپا می شود.

1397/11/11
21:25:26
5.0 / 5
5072
تگهای خبر: جشنواره , كتاب , ناشران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ