افتتاح ورودی دوم شمالی ترین ایستگاه خط سه متروی تهران

افتتاح ورودی دوم شمالی ترین ایستگاه خط سه متروی تهران

به گزارش پرسی بلاگ مدیر عامل شركت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) اظهار داشت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ورودی دوم ایستگاه مترو قائم بعنوان شمالی ترین ایستگاه خط سه متروی تهران افتتاح و آماده بهره برداری می شود.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، علی امام با اشاره به انتقال بخشی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به سوهانك، اظهار داشت: با عنایت به افزایش سه برابری حجم مسافر در این بخش مطمئنا با گشایش ورودی دوم ایستگاه قائم، می توانیم خدمات بهتری به مردم عرضه دهیم.
این ایستگاه كه در ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ توسط حسن روحانی (رئیس جمهور وقت) به بهره برداری رسیده، یكی از ایستگاه های خط ۳ متروی تهران است كه در شهرك قائم واقع در شمال شرق تهران قرار دارد.
این ایستگاه در منطقه یك شهرداری تهران واقع شده و به شهرك قائم، شهرك محلاتی، شهرك لاله، سوهانك و ازگل و همینطور خط ۹ بی آر تی دسترسی دارد.
طبق گزارش روابط عمومی و بین الملل شركت راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)، مدیر عامل شركت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از افتتاح بخش هایی از خط 6 و 7 مترو به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در اسفند ماه اطلاع داد و اظهار داشت: 9 كیلومتر جنوبی خط ۶ مترو، حدفاصل دولت آباد تا میدان شهدا با 3 ایستگاه (دولت آباد، بعثت و میدان شهدا) و همینطور سه ایستگاه (هلال احمر، تربیت مدرس و میدان صنعت) از خط 7 مترو تا آخر سال جاری آماده افتتاح و بهره برداری می شوند.




1397/11/03
13:53:13
5.0 / 5
4572
تگهای خبر: خدمات , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ