ثبت سومین روز بدون فوتی كرونا در استان بوشهر

ثبت سومین روز بدون فوتی كرونا در استان بوشهر

بوشهر دبیر ستاد مبارزه با كرونا در استان بوشهر اظهار داشت: تعداد بیماران بستری در بخش های كرونائی بیمارستان های استان بوشهر تا تاریخ جمعه 7 آذرماه 158 نفر است.


سعید کشمیری با بیان این خبر اظهار داشت: در بیست وچهار ساعت گذشته ۴۰ بیمار جدید در بخش های کرونائی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند که از این تعداد ابتلای ۸ مورد به کرونا قطعی است.
وی با اعلان اینکه هم اکنون ۳۱ بیمار در بخش های ویژه بیمارستان ها بستری هستند اضافه کرد: از مجموع موارد بستری در بخش های ویژه ۱۷ نفر در وضعیت تنفس با دستگاه قرار دارند.
کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ۷ آذرماه اظهار داشت: خوشبختانه امروز نیز مانند دو روز گذشته مورد فوتی ناشی از مبتلاشدن به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.
وی افزود: از شروع شیوع ویروس کرونا تا کنون ۷۹۶ نفر در استان بوشهر بر اثر مبتلاشدن به ان ویروس جان خودرا از دست داده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: خوشبختانه در شبانه روز گذشته ۳۶ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان های استان بوشهر ترخیص شده اند.
کشمیری عنوان کرد: از شروع شیوع ویروس کرونا تا حالا ۱۶۸۱۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اشاره کرد: روند کاهشی موارد بستری نتیجه همراهی همه مردم و درک صحیح آنها از وضعیت خطرناک کرونا است.



1399/09/07
23:50:59
5.0 / 5
1006
تگهای خبر: بیمارستان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ