اجرای محدودیت ترافیكی شبانه معابر درون شهری در سنندج

اجرای محدودیت ترافیكی شبانه معابر درون شهری در سنندج

به گزارش پرسی بلاگ كردستان رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح محدودیت ترافیكی و تردد شبانه خودرو ها در سطح معابر درون شهری استان خبرداد و اظهار داشت: مشاركت مردم در اجرای این طرح ناشی از فرهنگ غنی مردم كردستان است.


سرهنگ برزو مرادی، در گفتگو با ایسنا، در مورد اجرای طرح هوشمند مدیریت محدود سازی ترافیک اظهار نمود: طرح هوشمند مدیریت محدودسازی ترددهای شبانه خودرو ها همزمان با سراسر کشور از اول آذرماه در سطح معابر درون شهری استان اجرا شده است.
رئیس پلیس راهور استان اضافه کرد: برپایه این طرح هرگونه تردد خودرو های بومی و غیر بومی در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی به صورت شبانه از ساعت 9 شب تا 4 بامداد کاملاً ممنوع می باشد و صرفاً خودرو های با پلاک عمومی و امدادی مجاز به تردد شبانه در داخل شهرها هستند.
وی با اشاره به اینکه در این مدت خوشبختانه مردم همکاری خوبی با پلیس راهور انتظامی استان داشته اند اظهار داشت: جا دارد که به سهم خود از همراهی و همدلی مردم در اجرای هر چه بهتر این طرح تقدیر و تشکر کنم و این مشارکت ناشی از فرهنگ والای مردم فهیم و قانونمدار کردستان است.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی کردستان اظهار داشت: هدف پلیس ایجاد رضایتمندی شهروندان و کمک به جامعه پزشکی جهت ارتقاء سلامت آحاد جامعه است که امیدواریم مردم استان همکاری لازم در اجرای این طرح را با ما داشته باشند.
وی تصریح کرد: از مردم هم استانی درخواست داریم که به ممنوعیت ها و محدودیت های رفت و آمدی که این روزها در سرتاسر کشور و در استان کردستان هم ساری و جاری است، توجه نمایند و خودشان را بدون احتیاج به تذکر پلیس مقید به رعایت این دستورالعمل ها و ممنوعیت ها در ارتباط با اجرای طرح کنند تا در ارتباط با اعمال قانون ایمن شوند.



منبع:

1399/09/07
13:31:28
5.0 / 5
1367
تگهای خبر: پلیس , ترافیك
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ