استاندار تهران تاكید كرد

دوركاری در شهرهای نارنجی و قرمز عرضه خدمات ضروری به مردم را به تعویق نیندازد

دوركاری در شهرهای نارنجی و قرمز عرضه خدمات ضروری به مردم را به تعویق نیندازد

به گزارش پرسی بلاگ استاندار تهران ضمن اشاره به ضرورت تشریك مساعی دستگاههای اجرایی جهت اجرای محدودیت های كرونایی تصریح كرد: دوكاری در شهرهای نارنجی و قرمز استان تهران، عرضه خدمات ضروری به مردم را به تعویق نیندازد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان تهران ضمن اشاره به محدودیت های جدید کرونایی از اول آذرماه عنوان کرد: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی از اول آذرماه در شهرهای نارنجی دورکاری ۵۰ درصدی و در شهرهای قرمز دورکاری دو سوم کارمندان اعمال می شود.

وی اضافه کرد: حفظ سلامت شهروندان اولویت اصلی است، از اینرو اقدامات لازم جهت رعایت محدودیت های جدید کرونایی پیگیری می شود تا بتوانیم از این وضعیت عبور نماییم.

استاندار تهران افزود: تشریک مساعی لازم در دستگاههای اجرایی صورت گیرد تا دورکاری کارمندان تاثیری در خدمت رسانی به مردم نداشته باشد، ضمن اینکه عرضه خدمات به صورت الکترونیکی توسط دستگاه ها اهمیت مضاعفی دارد.

محسنی بندپی تصریح کرد: با تفکیک اقدامات ضروری و غیرضروری دستگاه ها بایستی زمینه کمترین حضور کارمندان و بالاترین راندمان کاری فراهم گردد.




منبع:

1399/08/28
13:58:43
5.0 / 5
5095
تگهای خبر: الكترونیكی , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ