توسط نشر چشمه؛

یك نویسنده مكزیكی به بازار نشر ایران

یك نویسنده مكزیكی به بازار نشر ایران

پرسی بلاگ: با چاپ ترجمه كتاب سوروسات در سوراخ موش نوشته خوآن پابلو ویالوبوس این نویسنده جوان مكزیكی به كتابخوانان ایرانی معرفی می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، ترجمه داستان بلند «سوروسات در سوراخ موش» نوشته خوآن پابلو ویالوبوس نویسنده مکزیکی به زودی توسط نشر چشمه منتشر و راهی بازار نشر می شود.
نسخه اصلی این کتاب سال ۲۰۱۱ در مکزیک چاپ شد و به سرعت به انگلیسی ترجمه شد. بدین سان با شناخته شدن کتاب و نویسنده اش در جهان، «سوروسات در سوراخ موش» در لیست عناوین بهترین کتاب اول گاردین جا گرفت.
ترجمه فارسی این کتاب بناست به قلم محمدرضا فرزاد در قالب دومین کتاب مجموعه «برج بابل» چاپ شود که نشر چشمه داستان های بلند یا رمان های کوتاه ادبیات جهان را در آن چاپ می کند. دست اندرکاران چاپ این مجموعه، اقلیم جغرافیایی نویسندگان را مد نظر دارند.
«سوروسات در سوراخ موش» نخستین رمان خوآن پابلو ویالوبوس شمرده می شود و یک اثر طنزگونه است. این نویسنده متولد سال ۱۹۷۳ در شهر گوادالاخالا در غرب مکزیک است. او مدتی را در اسپانیا و سپس در برزیل زندگی کرد و سپس در سال ۲۰۱۴ به شهر بارسلونا برگشت. وی در رشته های بازاریابی و ادبیات اسپانیایی تحصیل کرده است.


منبع:

1399/08/22
20:28:08
5.0 / 5
1505
تگهای خبر: بازار , ترجمه , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ