۱۴۶ اوباشگر پایتخت زمین گیر شدند

۱۴۶ اوباشگر پایتخت زمین گیر شدند

پرسی بلاگ: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 146 نفر از اراذل و اوباش سطح دار پایتخت آگاهی داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای ششمین مرحله از طرح اقتدار که ظهر امروز در مقر ستاد فاتب انجام شد اظهار داشت: ششمین مرحله از این طرح از طرف پلیس امنیت و با همکاری دیگر بخش ها در پلیس به مرحله اجرا درآمد و در جریان آن ۱۴۶ نفر از اراذل و اوباش سطح دار اقدام به ایجاد مزاحمت برای نوامیس، حمل سلاح، شرارت، قدرت نمایی و... کرده بود دستگیر شدند.
وی با اعلان اینکه این افراد در قالب ۱۳۱ باند فعالیت داشتند اظهار داشت: منظور از باند گروه هایی است که بیشتر از دو نفر از اوباش در آن با هم حضور داشتند.
سردار رحیمی با اعلان اینکه ۵۲ نفر از دستگیرشدگان جزو اوباش گران و ۷۸ نفر به سبب مزاحمت بالای نوامیس بازداشت شده اند، اظهار داشت: همین طور سه نفر نیز که مبادرت به حمل سلاح کرده بودند دستگیر شدند.
بگفته وی در مجموع از افراد دستگیر شده هفت قبضه سلاح گرم، ۳۰ فقره سلاح سرد و ۱۳ درستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شده است. همین طور ۲۴ واحد صنفی نیز که به محل و پاتوقی برای حضور اوباش بدل شده بودند پلمب شد. این موارد شامل بعضی از باشگاه های بدنسازی، قهوه خانه ها و... بود.
رحیمی در پاسخ به پرسشی پیرامون فعالیت اراذل و اوباش در فضای مجازی نیز اظهار داشت: پلیس در این فضا نیز بر عملکرد اراذل و اوباش اشراف و نظارت دارد به طوریکه ۱۲۰ تارنما که مبادرت به انتشار فیلم و تصاویر و مطالب در رابطه با اراذل و اوباش کرده بوده و آنرا ترویج می دادند شناسایی شده اند که ۳۵ مورد فعالیت شان مجرمانه بود و ۹ مورد نیز بسته شد. همین طور پنج نفر از گردانندگان این فضاها نیز دستگیر شدند.
بگفته رئیس پلیس پایتخت ۵۷ محله و مکان نیز که به محلی برای تردد و حضور اراذل و اوباش بدل شده بود در این مرحله از طرح اقتدار، پاکسازی شد.
رحیمی در پاسخ به پرسشی پیرامون فعالیت فروش برخی اموال مسروقه در بعضی از سایت های خرید و فروش نیز اظهار داشت: متاسفانه برخی سایت ها که مدیریت شان در داخل کشور نیز قرار دارد تخلفات گوناگون و مکرری دارند و اموال مسروقه و گاهی حتی مسائل ضد اخلاقی نیز در آنها وجود دارد که باید با اینها برخورد شود. شکایت مردم نیز دراین زمینه زیاد شده است. ما از مردم می خواهیم که دراین زمینه شکایت خودرا ثبت کنند و در بحث موارد مسروقه پلیس آگاهی و در بحث موارد اخلاقی پلیست امنیت ورود می کند.



1399/08/21
14:14:47
5.0 / 5
1812
تگهای خبر: پلیس , خرید , فروش , فضای مجازی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ