توسط انتشارات راه پرداخت؛

ترجمه هوش مصنوعی چاپ شد

ترجمه هوش مصنوعی چاپ شد

پرسی بلاگ: ترجمه كتاب هوش مصنوعی توسط انتشارات راه پرداخت منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، کتاب «هوش مصنوعی» نوشته گروهی از نویسندگان، اخیرا با ترجمه شراره شبل الحکما و علیرضا کاظمی نیا توسط انتشارات راه پرداخت منتشر و راهی بازار نشر شده است. نسخه اصلی این کتاب سال ۲۰۱۹ توسط مجله کسب وکار هاروارد به چاپ رسید.
«هوش مصنوعی» از ۱۲ مقاله تشکیل شده که نوشته نویسندگان مجله کسب وکار هاروارد هستند. توماس اچ داونپورت، جیمز ویلسون و آندرو مک آفی از نظریه پردازانی هستند که مقالاتشان در این کتاب چاپ شده است.
کتاب هوش مصنوعی توضیح می دهد بیش از ۲۵۰ سال است نوآوری های مربوط به فناوری، محرک های اساسی رشد اقتصادی هستند. مهم ترین این نوآوری ها، فناوری های همه منظوره هستند که همچون آنها می توان به موتور بخار، برق و موتور احتراق داخلی اشاره نمود. هر یک از این فنآوری ها به شکل گرفتن موج نوآوری ها و فرصت های مکمل، سرعت بخشیده اند.
نویسندگان این کتاب معتقدند هوش مصنوعی به بهبود تجربه مشتری در صنعت بیمه منجر خواهد شد. همین طور این قابلیت را دارد که در گام های بعدی بیمه هایی بر پایه هوش مصنوعی عرضه نماید. این محصولات بیمه ای، بیمه نامه هایی هستند که برمبنای ریسک هایی که توسط هوش مصنوعی شناخته خواهند شد و آنها را تنهایی می توان به وسیله هوش مصنوعی طراحی کرد. باتوجه به نکات مطرح شده می توان اینگونه پیش بینی نمود که هوش مصنوعی بیش از هر فناوری دیگری می تواند در آینده خیلی نزدیک پارادایم قالب بر صنعت بیمه را تغییر دهد.
این کتاب با ۱۴۰ صفحه و قیمت ۴۸ هزار تومان انتشار یافته است.


منبع:

1399/08/18
20:30:52
5.0 / 5
1816
تگهای خبر: بازار , ترجمه , صنعت , طراحی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ