فرماندار:

تاكسی های اراك ملزم به سوار كردن سه مسافرند

تاكسی های اراك ملزم به سوار كردن سه مسافرند

به گزارش پرسی بلاگ مركزی فرماندار اراك اظهار داشت: تاكسی های اراك ملزم به سوار كردن سه مسافر هستند و كرایه مسافر چهارم بین سایر مسافران تقسیم می شود.


دکتر حسین بختیاری هفدهم آبانماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی بیان کرد: باتوجه به مصوبه ستاد ملی کرونا در خصوص سوار شدن سه مسافر در تاکسی ها، طی جلسه ای با شهرداری اراک مقرر شد که تاکسی ها در صندلی عقب فقط دو مسافر سوار کنند و کرایه نفر سوم بین چهار سرنشین تاکسی "سه مسافر و راننده" تقسیم می شود.
وی افزود: هنوز درباب وضعیت اتوبوس ها به نتیجه نهایی نرسیده ایم، اما به هر حال باید با نیمی از ظرفیت مسافران را جابجا کنند.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، در این نشست سعید جعفری کرهرودی رئیس سازمان صمت استان مرکزی با اشاره به فعالیت سه شرکت تولید اکسیژن در استان مرکزی و اعلام آمادگی دو شرکت برای تامین اکسیژن مورد نیاز استان، اظهار داشت: در این راستا با موضوعاتی در بحث مخزن اکسیژن مواجه هستیم که تعدادی در گمرک اراک و تعدادی در گمرک خرمشهر وجود دارد که با ترخیص آنها می توان به سرعت مخازن را تحویل مکان مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی اراک جهت خدمات رسانی به بیماران کرد.
دکتر سعید حمیدی رئیس دانشگاه اراک نیز از آمادگی جهت اختصاص خوابگاه الزاهرا(س) اراک به ظرفیت 700 نفر دانشجو جهت استفاده جهت راه اندازی نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا آگاهی داد و اظهار داشت: تا هفته آینده این خوابگاه در اختیار ستاد قرار می گیرد.




منبع:

1399/08/17
13:36:58
5.0 / 5
1212
تگهای خبر: بیماری , تولید , خدمات , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ