باند سرقت از ۱۰۰خودرو در نازی آباد منهدم شد

باند سرقت از ۱۰۰خودرو در نازی آباد منهدم شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سارقان لوازم خودرو با بیش از 100 فقره سرقت آگاهی داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در حاشیه دستگیری اعضای این باند اظهار داشت: از مدتی قبل و درپی وقوع چهار فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محله نازی آباد رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت و با توجه به این که تمامی این سرقت ها در بازه زمانی خاصی انجام شده بود، این احتمال بسیار بالا بود که سرقت ها از طرف فرد یا افرادی مشخص انجام شده باشد.
وی با اعلان اینکه در جریان انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی چندین مورد شکایت دیگر نیز به پلیس واصل شد، اظهار داشت: سرانجام ماموران کلانتری موفق شدند، یکی از این سارقان را شناسایی کنند که این فرد تحت مراقبت قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد متهم حدود ۲۶ سال سن داشته و با تشکیل باند سرقت، مبادرت به بازکردن در، صندوق و کاپوت خودرو های با ایمنی کمتر کرده و از داخل آنها سرقت کرده اند.
موقوفه ای با اعلان اینکه ماموران در ادامه تحقیقات خود مخفیگاه متهم را نیز شناسایی نمودند، اظهار داشت: نتایج تحقیقات در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و سرانجام با ستاندن مجوز از مقام قضایی این فرد در عملیاتی دستگیر و به کلانتری منتقل شد که در آنجا تحت بازجویی قرار گرفته و به جرم خود در خصوص تشکیل باند سرقت با همکاری دو سارق و یک مالخر اموال مسروقه اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلان اینکه دو سارق و یک مالخر نیز در عملیات های جداگانه پلیسی شناسایی و دستگیر شدند، اظهار داشت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته و در مجموع به بیش از ۱۰۰ فقره سرقت داخل خودرو همچون سرقت رینگ، لاستیک، دستگاه پخش، دریل، ابزار و... اعتراف کردند.
وی با اشاره به تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده، اظهار داشت: این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.



1399/08/15
12:40:33
5.0 / 5
1633
تگهای خبر: پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ