حریق در كارگاه تولید لوازم پلاستیكی در محدوده ورامین

حریق در كارگاه تولید لوازم پلاستیكی در محدوده ورامین

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در كارگاه تولید لوازم پلاستیكی آگاهی داد.


سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسنا، در این زمینه اظهار نمود: ساعت ۰۹: ۲۹ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی در یک کارگاه تولید لوازم پلاستیکی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله به دنبال آن سه ایستگاه به همراه تانکر های آب و خودرو حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه واقع در جاده ورامین، محله قلعه نو اعزام شدند.
وی افزود: محل آتش سوزی کارگاهی هزار متری بودی که در آن لوازم پلاستیکی تولید می شد. مقادیری ضایعات پلاستیکی و ظروف تولیدی جدید هم در آن وجود داشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار داشت: تعداد زیادی ظروف و دبه مایعات قابل اشتعال نیز در محل نگهداری می شد. حدود ۳۰۰ متر از این کارگاه گرفتار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود. دود حاصل از آتش سوزی نیز در همان محدوده قابل رویت بود.
ملکی اظهار نمود: نکته اینجا بود که ظروف مایعات قابل اشتعال پلاستیکی بود و بر اثر حرارت کف کارگاه جاری شده بود و به معبر خاکی کنار کارخانه هم سرایت کرده بود که این سبب شعله ور شدن قسمتی از جوی نیز شده بود.
وی افزود: چند اصله درخت نیز که کنار جوی آب واقع شده بود متاسفانه درگیر حریق شده بودند. حریق در حال گسترش به اماکن اطراف بود که با عملیات آتش نشانان حریق کنترل شد و از سرایت بیشتر به اطراف جلوگیری شد.
بگفته وی حدود یک ماه قبل نیز در همین محل چندین تانکر گازوییل گرفتار حریق شده بود. این دومین آتش سوزی در این محل است.
ملکی با اعلان اینکه مالکان این بخش ها باید دقت بیشتری دراین زمینه داشته باشند اظهار داشت: دود حاصل از این مواد محیط زیست را آلوده می کند.
وی ادامه داد: این حادثه مصدوم نداشت و ساعت ۱۱: ۱۳ دقیقه عملیات به انتها رسیده است.



1399/08/14
14:56:40
5.0 / 5
1580
تگهای خبر: تولید , خدمات , شهرداری , محیط زیست
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ