افتتاح ۵۰۰۰ واحد مسكونی برای محرومان تا آخر سال جاری

افتتاح ۵۰۰۰ واحد مسكونی برای محرومان تا آخر سال جاری

به گزارش پرسی بلاگ به قول مدیرعامل بنیاد بركت در حوزه عمرانی سال جاری ۱۵۰ مدرسه راه اندازی شد همینطور تا آخر سال جاری ۱۰۰ مسجد، ۱۰ خانه بهداشت و بیشتر از ۵۰۰۰ واحد مسكونی افتتاح می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، امیرحسین مدنی که در استان خوزستان حضور دارد در ارتباطی ویدئوکنفرانسی با مراسم افتتاح ۱۹۱ طرح بهره مند شده از تسهیلات قانون اشتغال پایدار روستایی و عشایری و افتتاح طرح ملی پوشش بیمه اجتماعی یک میلیون و ۴۰۰ هزار روستایی و عشایر با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم اظهار داشت: مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) فارغ از جریانات سیاسی در همه برهه ها در کنار همه دولت ها بوده و افتخارش خدمت به قشر محرومان است.

وی اضافه کرد: در سیل خوزستان مجموعه ستاد اجرایی در کنار مردم و سایر بخش ها قرار گرفت تا امدادرسانی کند و جزو نخستین مجموعه ها بود. در دوران شیوع ویروس کرونا هم شاهد می باشیم که همه توانش را به کار گرفته است و در حال عرضه خدمت است.

مدیرعامل بنیاد برکت با اعلان اینکه اصل کارهای ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه توانمندسازی و اشتغال زایی متمرکز است، اظهار داشت: بیشتر از ۲۰ هزار طرح اشتغال زایی روستایی در ستاد اجرایی امام در سال ۹۹ شروع شده است و امروز به بهره برداری می رسد. در سه سال قبل توجه ویژه ای در حوزه روستایی و اشتغال های خرد و خانگی داشته ایم که تا امروز به ۶۰ هزار طرح رسیده است و تا آخر سال به ۱۰۰ هزار مورد می رسد.

مدنی افزود: امروز با دستور رئیس جمهوری ۲۰ هزار شغل افتتاح می شود. تمام مشاغل با کدملی قابل دسترسی است و اطلاعات آن می تواند در اختیار مجموعه های مختلف قرار بگیرد.

وی با اعلان اینکه در حوزه تأمین پروتئین مانند گوشت، پوشاک و صنایع دستی اتفاقات بزرگی در عرصه تولید روستایی رخ داده است اظهار نمود: سال قبل ۱۶ هزار تن گوشت قرمز توسط مشاغل شکل گرفته تولید شده است و تا آخر سال جاری می توانیم ۳۰۰ هزار شغل را در چارچوب ۱۰۰ هزار طرح به سرانجام برسانیم که این کار در بازه زمانی سه ساله انجام شده است.

به گفته مدیرعامل بنیاد برکت در حوزه عمرانی سال جاری ۱۵۰ مدرسه افتتاح شد، همینطور تا آخر سال جاری ۱۰۰ مسجد، ۱۰ خانه بهداشت و بیشتر از ۵۰۰۰ واحد مسکونی افتتاح می شود.

به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، رئیس جمهوری در این مراسم ۲۰ هزار و ۱۴۳ طرح اشتغال زایی روستایی و عشایری را به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح نمود.




1399/07/15
11:56:26
5.0 / 5
1729
تگهای خبر: اجتماعی , تولید , خدمات , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ