فرمانده ناجا:

هیچ یك از خدمات ناجا در روزهای كرونا متوقف نشد

هیچ یك از خدمات ناجا در روزهای كرونا متوقف نشد

چهارمحال و بختیاری فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: در روزهای كرونا تمام مراكز درمانی و بیمارستان های ناجا برای خدمات دهی به عموم و پذیرش بیماران اختصاص داده شد و در این ایام تعداد زیادی از همكاران ما درگیر بیماری كرونا شدند اما هیچ یك از خدمات ما متوقف نشد.


سردار حسین اشتری ۲۳ شهریورماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح علاوه بر تأمین نظم و امنیت برای مردم، در تمامی عرصه ها خدمت رسانی می کنند، اظهار نمود: نیروی انتظامی از همان روزهای ابتدایی انتشار کرونا در کشور برای خدمت رسانی ورود پیدا کرد.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: در گام اول انبارهای احتکار مواد موردنیاز مردم همچون ماسک، موادضدعفونی و برخی داروها شناسایی شد و با همکاری مقام قضایی در اختیار مردم قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه در ابتدای شیوع کرونا احتیاج به ضدعفونی معابر و مکان های عمومی به شدت احساس می شد، اظهار داشت: وزارت بهداشت امکانات محدودی در این عرصه داشت و نیروی انتظامی با تمام تجهیزات در این مورد ورود پیدا کرد.
اشتری در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط پلیس فتا در روزهای انتشار کرونا برای ساماندهی فضای مجازی و پیشگیری از تشویش اذهان عمومی، بیان نمود: در این راستا حدود سه هزار تارنما شناسایی شد و به کسانی که به ایجاد رعب و وحشت و تشویش اذهان عمومی می پرداختند تذکرات لازم داده شد و برخی از افراد هم احضار و تحویل مقامات قضایی شدند.
فرمانده نیروی انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه ناجا در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و طرح های محدودیتی بسیار موفق عمل کرد، خاطرنشان کرد: در روزهای نوروز ۷۰ هزار نفر از همکاران ناجا به صورت شبانه روزی در این طرح همکاری کردند، این در حالی بود که خیلی از ادارات یا تعطیل بودند و یا با یک سوم ظرفیت فعالیت می کردند و برگرداندن خودرو ها از ورودی شهرها با کمترین تنش در این ایام انجام شد.
وی تصریح کرد: همینطور تمام مراکز درمانی و بیمارستان های ناجا برای خدمات دهی به عموم و پذیرش بیماران اختصاص داده شد و در این ایام تعداد زیادی از همکاران ما درگیر بیماری کرونا شدند اما هیچ یک از خدمات ما متوقف نشد.

اشتری در مورد معرفی فرمانده جدید انتظامی چهارمحال و بختیاری، توضیح داد: تلاش شد تمامی انتظارت مسؤلان استانی در این انتصاب ملاحضه شود، سردار غلامزاده به دلیل محدودیت سنی قادر به ادامه همکاری نبود اما باوجود سفارش های مسؤولان استانی برای ابقای ایشان حکم ایشان از سال قبل یک سال تمدید گردید.



1399/06/23
22:10:51
5.0 / 5
1560
تگهای خبر: اجتماعی , بیمارستان , بیماری , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ