توسط جهاد دانشگاهی؛

مسابقه متن خوانی رمان بینوایان

مسابقه متن خوانی رمان بینوایان

مسابقه متن خوانی رمان بینوایان نوشته ویكتور هوگو بزودی توسط جهاد دانشگاهی تهران برگزار می گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، مسابقه متن خوانی رمان «بینوایان» نوشته ویکتور هوگو نویسنده فرانسوی بزودی توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران برگزار می گردد.
بر اساس آیین نامه و ضوابط تعیین شده، این مسابقه به صورت فردی برگزار می گردد و هر نفر مجاز به ارسال یک اثر است، اثر ارسالی باید در چارچوب فرمت MP۳ باشد. اثر هر فرد همینطور باید در مدت ۲ تا ۳ دقیقه تنظیم شده باشد و شرکت کنندگان می توانند در تولید اثر صوتی خود از افکت های صوتی استفاده کنند.
متن انتخاب شده باید بخشی از کتاب بینوایان معرفی شده در مسابقه کتابخوانی هشت بهشت از انتشارات امیر کبیر باشد که نسخه الکترونیکی آن قابل دسترسی است. شرکت کنندگان در مسابقه متن خوانی باید به همراه آثار ارسالی خود بخش انتخاب شده از این کتاب را ذکر کنند.
براساس ضوابط تعیین شده برای این مسابقه، آثار ارسالی بعد از داوری جهت استفاده عموم بر روی پایگاه اینترنتی BookRC.ir قرار خواهد گرفت و یا در صفحه اینستاگرام با ذکر نام صاحب اثر از آن استفاده خواهد شد و همه آثاری که شرایط عمومی را رعایت کرده باشند در قرعه کشی اثر برگزیده شرکت خواهند کرد.
شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه مندان آزاد است.
انتخاب متن پرارزش حاوی پیام از کتاب بینوایان و رعایت اصول اولیه متن خوانی از شرایط عمومی این مسابقه است. مهلت ارسال آثار به نشانی farhangijut@chmail.ir تا سی ام شهریور تعیین شده است. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی BookRC.ir رجوع کنند.
سومین آزمون مسابقه دانشجویی کتابخوانی هشت بهشت با مبحث کتاب بینوایان ۲۸ شهریور برای دانشجویان دانشگاه های استان تهران و البرز به دو صورت فردی و گروهی برگزار می گردد.


منبع:

1399/06/03
13:39:42
5.0 / 5
2109
تگهای خبر: آثار , الكترونیكی , تولید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ