این هفته در شهر كتاب؛

كتاب فرهنگ دیداری و روش شناسی تحلیل تصویر نقد و بررسی می شود

كتاب فرهنگ دیداری و روش شناسی تحلیل تصویر نقد و بررسی می شود

به گزارش پرسی بلاگ نشست نقد و بررسی كتاب فرهنگ دیداری و روش شناسی تحلیل تصویر روز سه شنبه ۴ شهریور در مركز فرهنگی شهر كتاب برگزار می گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نشست نقد و بررسی کتاب «فرهنگ دیداری و روش شناسی تحلیل تصویر» روز سه شنبه ۴ شهریور در چارچوب نشست هفتگی مرکز فرهنگی شهر کتاب در این مرکز فرهنگی برگزار می گردد.
فرهنگ دیداری (بصری) تفسیری است که از اوایل دهه هفتاد میلادی در غرب عنوان شد. این پژوهش بر مجموعه فرانمودهای ملموس بصری دلالت دارد که از ناحیه افراد، اقوام، ملت ها، دولت ها و تمدن ها به کار می رود. فرهنگ دیداری با گستره وسیعی از مکاتب و مطالعات همچون هنرهای تجسمی، سینمایی و رویکردهای روان شناختی، جامعه شناختی و نشانه شناختی هم پوشانی دارد.
کتاب «فرهنگ دیداری و روش شناسی تحلیل تصویر» نوشته مریم کهوند اخیرا توسط نشر یک فکر و دانشگاه هنر انتشار یافته و نویسنده آن، مجموعه یافته ها وتجربیات آموزشی و هنری خویش را در آن گنجانده است.
نشست نقد و بررسی این کتاب با حضور کامبیز موسوی اقدم، محمدرضا مریدی و مریم کهوند همراه خواهد بود.
این برنامه روز سه شنبه ۴ شهریور از ساعت ۱۵ در مرکز فرهنگی شهر کتاب برگزار و به صورت زنده از حساب کاربری اینستاگرام این مرکز فرهنگی به نشانی Instagram/bookcityculturalcenter پخش می شود.

1399/06/01
14:15:20
5.0 / 5
1803
تگهای خبر: آموزش , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ