توسط انتشارات آفرینگان؛

پسر باورنكردنی وارد كتابفروشی ها شد

پسر باورنكردنی وارد كتابفروشی ها شد

پرسی بلاگ: رمان پسر باورنكردنی نوشته لئونی اگنیو با ترجمه فریده خرمی توسط انتشارات آفرینگان منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، رمان «پسر باورنکردنی» نوشته لئونی اگنیو اخیرا با ترجمه فریده خرمی توسط انتشارات آفرینگان منتشر و راهی بازار نشر شده است. نسخه اصلی این کتاب سال ۲۰۱۶ چاپ شده است.
لئونی اگنیو معلم و نویسنده کودکان است. او اهل زِلاندِ نو است و به جز «پسر باورنکردنی»، سه کتاب دیگر در کارنامه دارد.
عنوان اصلی این کتاب هم «پسر غیرممکن» و درباره پسربچه ای نامرئی به نام وینسنت گام است که می خواهد از پسربچه کوچکی به اسم بنجامین محافظت کند. اما به جز بنجامین کسی نمی تواند او را ببیند. داستان این رمان درباره بحبوحه جنگ و آشوب است. از همه بدتر این که هیولاهایی هم در کمدها وجود دارند که باید با آنها جنگید.
در جهانی که داستان این کتاب رخ می دهد، بچه های یتیم شده از جنگ، مجبورند برای زنده ماندن دست به دزدی بزنند؛ درختان خشکیده گل می دهند و هرچیزی هم امکان دارد. در چنین جهانی است که وینسنت باید از بنجامین مراقبت کند؛ در صورتیکه کسی او را نمی بیند.
«پسر باورنکردنی» ۲۹ فصل و یک موخره با عنوان «و بعد…» دارد.
در قسمتی از این رمان می خوانیم:
شب، بنجامین خوابش نمی برد. توی تخت می نشیند، بالشتش را محکم، جوری که انگار ممکنست ناپدید شود، توی بغل می گیرد و برای مادرش گریه می کند. بعضی شب ها این جوری است. نمی دانم چرا، اما وقت خوابیدن بدترین زمان است. شاید چون بیشترِ حمله های هوایی شب ها اتفاق می افتد و نیروهایی مثل غول های پاگنده راهشان را در شهر باز می کنند.
نمی شود برای بن دل نسوزاند.
بن چیزهای عجیب غریبی مثل شیر گرم با نعنای خرشده می خواهد و درخلال سکسکه هاش یک عالم سوال به سمت من شلیک می کند. «وینس، کی قراره جدول ضرب یادم بده؟»
«من یادت می دم.»
البته اگر زنده بمانم.
«وینس، به نظر تو بهشت وجود داره؟»
این دیگر سوال سختی است. حرف های لاکی هنوز توی سرم می پیچد، امکان دارد که من فرشته نگهبان باشم؟ آگاهی با انگشت هاش ضرب می گیرد، ایده را سبک سنگین می کند اما نمی پذیرد، گرچه قدرت ها و نامرئی بودنم را توضیح می دهد...
«وینس؟» بن منتظر است.
«اوه، آره.»
«پدر و مادرم می رن بهشت؟»
«اوم، البته.»
این کتاب با ۲۸۸ صفحه، شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۳۲ هزار تومان انتشار یافته است.


منبع:

1399/05/06
15:29:00
5.0 / 5
2142
تگهای خبر: بازار , ترجمه , فروش , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ