بررسی پاسخ شورای شهر به اعتراض فرمانداری در مورد بسته اقتصادی كرونا

بررسی پاسخ شورای شهر به اعتراض فرمانداری در مورد بسته اقتصادی كرونا

پرسی بلاگ: اعضای شورای شهر تهران به اعتراض هیأت تطبیق فرمانداری تهران در مورد مصوبه بسته محرك در شرایط سخت اقتصادی با اعمال اصلاحاتی پاسخ دادند.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران بامداد امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران در واکنش به اعتراض فرمانداری تهران در مورد مصوبه شورا در مورد بسته محرک اقتصادی اظهار داشت: پیرو نامه ارجاع اعتراض هیأت تطبیق، فرمانداری تهران به مصوبه الحاق موادی از مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و هم شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا، ایراداتی گرفته بود و جلساتی برگزار گردید که برخی ایرادات را اصلاح کردیم.
وی با اشاره به اینکه در متن اعتراضی آمده است که بند "یک" ایراد دارد، خاطرنشان کرد: در این بند عنوان شده که به منظور تأمین نظر فرمانداری و ایجاد زمینه های تسهیل در اجرای مصوبه کلمه سازمانها از سطر دوم ماده 16 الحاقی حذف شود که ما هم آنرا اصلاح کردیم.
فراهانی با اشاره به اینکه در اعتراضی دیگر عنوان شده که چارچوب صندوق کمک مالی دقیقا مشخص شود، اظهار داشت: از آنجایی که بنا است این صندوق در قالب الزامات بازار سرمایه تشکیل گردد به هیچ عنوان جزو واحدهای سازمانی وابسته و تابعه شهرداری به شمار نمی آید، ارکان آن بر مبنای اساسنامه و امید نامه دارد که اداره آن از محل منابع صندوق تأمین می شود که ما این مساله را هم توضیح دادیم.

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران اضافه کرد: در این مصوبه شورای شهر اعلام نموده که رستوران ها و... برای جبران خسارات کرونا می توانند تا ساعت 3 صبح فعالیت کنند که فرمانداری اعلام نموده ادامه فعالیت سینماها، مراکز تفریحی، ورزشی، فرهنگی و هنری، رستورانها و... پس از ساعت 24 با دریافت مجوز واحدهای صنفی از مراجع مربوطه امکان پذیر خواهد بود که این مهم هم اعمال شد.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، نهایتا اعضای شورای شهر تهران با تصویب اصلاحات انجام شده به پاسخ به اعتراض هیأت تطبیق فرمانداری تهران به مصوبه الحاق موادی از مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و هم شرایط بحرانی ناشی از گسترش ویروس کرونا رأی مثبت دادند.





منبع:

1399/05/01
13:55:22
5.0 / 5
2191
تگهای خبر: بازار , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ