روابط عمومی كتابخانه ملی خبر داد

عضوگیری حضوری كتابخانه ملی ایران همچنان برقرار است

عضوگیری حضوری كتابخانه ملی ایران همچنان برقرار است

پرسی بلاگ: پروسه عضوپذیری كتابخانه ملی ایران به صورت حضوری از یك تیرماه شروع شده است و تا زمانی كه ستاد ملی مقابله با كرونا الزامات بهداشتی جدیدی را به صورت رسمی اعلام نماید، ادامه خواهد داشت.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، رضا شهرابی مدیرکل اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اعضای کتابخانه ملی ایران اصرار کرد و اظهار داشت: باتوجه به فراهم شدن امکان استفاده از کتابخانه ملی از یک تیرماه سال جاری در ایام کرونایی برای هر ۲ گروه عادی و پژوهشی، لازم است که همه استفاده کنندگان از تالارهای مطالعه کتابخانه ملی ایران موارد و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند.
شهرابی با انتقاد از اینکه در مواردی شاهد عدم استفاده از ماسک یا شیلد توسط اعضای کتابخانه ملی ایران هستیم، اضافه کرد: اگر در مواردی چنانچه مشاهده شود اعضا بعد از ورود به کتابخانه به موارد مذکور بی توجه هستند، ضمن هدایت آنها به خارج از کتابخانه ملی ایران موارد بعنوان تخلف ثبت می شود.
وی درباره شرایط عضوگیری کتابخانه ملی ایران در ایام کرونایی اظهار داشت: پروسه عضوپذیری کتابخانه ملی ایران به صورت حضوری از یک تیرماه شروع شده است و تا زمانی که ستاد ملی مقابله با کرونا الزامات بهداشتی جدیدی را به صورت رسمی اعلام نماید، ادامه خواهد داشت.


منبع:

1399/04/23
11:59:19
5.0 / 5
2632
تگهای خبر: اطلاع رسانی , كتاب , هدایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ