یك ركورد برای یك نمایشگاه

بازدید نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب از مرز ۴۰۰ هزار نفر عبور كرد

بازدید نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب از مرز ۴۰۰ هزار نفر عبور كرد

به گزارش پرسی بلاگ ركورد بازدید از اولین نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب ماه مبارك رمضان از مرز ۴۰۰ هزار نفر عبور كرد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، با عنایت به شرایط اقتصادی کشور در شرایط شیوع بیماری کرونا، فن آوری های نوین به کمک تولید کنندگان محصولات عفاف و حجاب آمدند تا چرخ های متوقف صنعت پوشاک را به چرخش در آورد و بالغ بر ۷۰۰ محصول حوزه عفاف و حجاب را به صورت مجازی به مصرف کننده ها ارائه نمایند.
این رویداد در حوزه مد و پوشاک فعالیتی نوآورانه است و توانسته با هم افزایی مجموعه های فعال در این عرصه اقدام به ایجاد بازاریابی اینترنتی محصولات حوزه حجاب و عفاف کرده است؛ تولید کننده هایی که در این نمایشگاه حضور پیدا می کنند؛ می توانند بعنوان شرکت خلاق محسوب شوند و از تسهیلاتی که به شرکت های خلاق تعلق می گیرد استفاده کنند.
در این نمایشگاه ۹۴ شرکت تولید ملزومات حجاب و عفاف ثبت نام کردند که ۸۰ شرکت داخلی در این رویداد با عرضه محصول به معرفی محصولات و فروش آنها پرداختند.
این نمایشگاه در پنج بخش چادرهای مهمانی و اجتماع، مانتو و عبایای اسلامی، شال و روسری، لباس های کودک و نوجوانان و ملزومات حجاب است. بر مبنای سند استراتژیک انجمن در این نمایشگاه هر آنچه یک بانوی مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده نماید، موجود است.
این نمایشگاه به صورت مجازی تولید کنندگان و مصرف کنندگان را در شرایط سخت اقتصادی در کنار هم قرار می دهد تا اندکی از صدمه هایی که شرایط کنونی به آنها تحمیل کرده است را جبران کند. از طرفی مصرف کنندگان هم می توانند با قیمت مناسب محصولات را بدون حضور واسطه دریافت نمایند.
علاقه مندان می توانند تا ۱۰ خرداد ماه به پایگاه اینترنتی https: //hijab99.ir/ اولین نمایشگاه مجازی محصولات عفاف و حجاب ماه مبارک رمضان رجوع کنند.

1399/02/30
13:37:58
5.0 / 5
1177
تگهای خبر: بازار , بیماری , تولید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ