ختم به خیر شدن درگیری و قهر اعضای شورا در جلسه امروز

ختم به خیر شدن درگیری و قهر اعضای شورا در جلسه امروز

پرسی بلاگ: رئیس شورای شهر تهران از ختم به خیر شدن قهر چند عضو شورای شهر با وساطت اعضای دیگر آگاهی داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران در مورد جلسه امروز با اعلان اینکه جلسه با چند تذکر از طرف اعضای شورا شروع شد، اظهار داشت: بعد از آن دستوری در خصوص بررسی تامین منابع مالی برای شرکت آب و فاضلاب تهران عنوان شد.
وی با اعلان اینکه در گذشته مصوباتی در زمینه تامین منابع مالی داشتیم تا آبفا بتواند با سرعت بیشتری طرح های شهری خودرا اجرا کند، اضافه کرد: پیش از شیوع ویروس کرونا گزارشی در این خصوص به دست ما رسید که ما آنرا به کمیسیون های تخصصی ارجاع دادیم؛ اما همین مورد امروز سبب بروز سوءتفاهم شد.
هاشمی با اعلان اینکه ارجاع موضوع به کمیسیون های تخصصی به درستی انجام شده، اظهار داشت: بررسی این دستور سبب رنجش بعضی از اعضای شورا شد که خوشبختانه با وساطت چند نفر دیگر ختم به خیر شد.
وی با اعلان اینکه تمامی مصوبات شورای شهر توسط هیأت تطبیق در فرمانداری بررسی می شود، اشاره کرد: هیأت تطبیق ایراداتی به مصوبه بودجه شورای شهر داشت که خوشبختانه با حضور ما در این نشست چهار مورد پذیرفته نشد و در سه مورد نیز ما کوتاه آمدیم.
رئیس شورای شهر تهران در مورد مصوبات شورای ترافیک تهران نیز با اعلان اینکه باید این مصوبات به تأیید ستاد ملی مقابله با کرونا برسد، اشاره کرد: در شورای ترافیک هیچگاه مصوبه ای برای لغو اجرای طرح ترافیک نداشتیم و این مسئله از طرف وزیر بهداشت عنوان شد که پس از آن روز هم مردم توانستند آزادانه در شهر تردد کنند و ما هم اطلاعی از تصمیمات جدید نداریم. چونکه نامه ای به دست ما نمی رسد.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، بامداد امروز برخی از رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی مقابل شورای شهر تهران تجمع کرده بودند و میرعبدالله رئیس شورای کار ستاد مرکزی اتوبوسرانی، که بعنوان نماینده رانندگان معترض عنوان نمود که ۶۰ نفر از رانندگان اتوبوس سنوات خودرا هنوز دریافت نکردند و ۴۰۰ نفر نیز حق بیمه شان پرداخت نشده. همین طور از تیرماه سال قبل برخی از رانندگان اتوبوس باید بازنشسته می شدند اما به این علت که حق بیمه چهار درصد مشاغل سخت زیان آور مربوط به شعب ۴ و ۲۳ سازمان تامین اجتماعی واریز نشده بود مجبور شدند که هشت ماه بیشتر کار کنند.
وی با اعلان اینکه از تیر تا اسفندماه بازنشستگان اتوبوسرانی فعالیت کردند اما حالا متوجه شدند که بیمه آنها رد نشده اظهار داشت: نه فقط سنوات آنها پرداخت نشده بلکه دفترچه بیمه آنها نیز تمدید نمی گردد و بعضی از آنها نیز سنوات اختتام خدمت را دریافت نکردند.
وی در پاسخ به این پرسش که مدتی پیش مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی اعلام نموده بود که قسمتی از حق بیمه رانندگان بازنشسته اتوبوس پرداخت شده است، اظهار داشت: از ۶۸ میلیارد تومان بدهی تنها ۱۵ میلیارد تومان پرداخت شده و هنوز ۵۳ میلیارد تومان پرداخت نشده و این در حالیست که حبیب زاده و هاشمی از اعضای شورای شهر به صورت مداوم به شهرداری تاکید کردند که این حق بیمه چهار درصدی مشاغل زیان آور رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی را پرداخت کنند تا کار آنها راه بیفتد اما این مهم هنوز محقق نشده است.




منبع:

1399/02/28
14:27:29
5.0 / 5
2862
تگهای خبر: اجتماعی , ترافیك , شركت , شهرداری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ