با انتخاب برگزیدگان

داوری نهایی پویش نامه ای به سردار آسمانی به انتها رسید

داوری نهایی پویش نامه ای به سردار آسمانی به انتها رسید

پرسی بلاگ: داوری نهایی پویش نامه ای به سردار آسمانی به همت حوزه هنری كودك و نوجوان و با داوری زینب سلیمانی، مصطفی رحماندوست و عباس محمدی به پایان رسید.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، داوری نهایی پویش نامه ای به سردار آسمانی به همت حوزه هنری کودک و نوجوان و با داوری زینب سلیمانی، فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مصطفی رحماندوست، شاعر، نویسنده و مترجم شناخته شده کتاب های کودک و نوجوان، و عباس محمدی، مدیرآفرینش های ادبی حوزه هنری سازمان تبلیغات به انتها رسید.
معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان، با بیان این خبر اظهار داشت: بعد از داوری مقدماتی ۵۲۰ اثر رسیده به جشنواره پویش نامه ای به سردار آسمانی، ۷۷ اثر به بخش داوری نهایی راه پیدا کردند.
حسین زاده در ادامه به سن و جنسیت منتخبان اشاره کرد: این آثار ویژه گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال بود، ضمن اینکه نگارنده ۵۲ اثر دختر خانم ها و ۲۵ اثر پسرها بودند.
معاون فرهنگی حوزه هنری کودک و نوجوان افزود: در نهایت و بعد از اتمام داوری نهایی، پویش نامه به سردار آسمانی ۵ برگزیده خودرا شناخت؛ یک نویسنده بعنوان نفر اول، دو نفر دوم و دو نفر هم بعنوان سوم انتخاب شدند. همین طور ۴ دانش آموز مدارس استثنایی هم مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
گفتنی است برگزیدگان نهایی این پویش طی مراسمی در خردادماه سال جاری معرفی خواهند شد و بعد از داوری آثار و معرفی برگزیده ها، برترین آثار دریافتی در چارچوب یک مجموعه کتاب منتشر خواهد شد.


منبع:

1399/02/27
23:09:47
5.0 / 5
2716
تگهای خبر: آثار , جشنواره , كتاب , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ