توسط كتابسرای تندیس؛

ترجمه رمان عاشقانه مارك لوی چاپ شد

ترجمه رمان عاشقانه مارك لوی چاپ شد

پرسی بلاگ: رمان عاشقانه با من بمان نوشته مارك لوی با ترجمه مهوش خرمی پور، توسط انتشارات كتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، رمان «با من بمان» نوشته مارک لوی اخیرا با ترجمه مهوش خرمی پور توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر شده است.
پیش از این، رمان «اگر فرصت باردیگر ای بود» از این نویسنده در بازار نشر کشور عرضه شده که یک اثر پلیسی و هیجان انگیز است اما «با من بمان» رمانی عاشقانه است. لوی متولد سال ۱۹۶۱ است که با نخستین رمانش «اگر حقیقت داشت...» در سال ۲۰۰۰ به شهرت رسید. وی همچون نویسندگانی است که مورد توجه کارگردانان سینمای فرانسه قرار دارند.
رمان «با من بمان» هم مثل «اگر فرصت باردیگر ای بود»، داستانی هیجان انگیز را، با تلفیق خیال و واقعیت شامل می شود و درباره معماری جوان به نام آرتور است که کمد لباس هایش، با شبح زنی به نام لورن که در بیمارستان در حال کماست، روبرو می شود. در ادامه بین آرتور و لورن، پیوندی شکل می گیرد که به عشق می انجامد و همین عشق است که می تواند لورن را نجات دهد...
این کتاب با قیمت ۲۳۲ صفحه و قیمت ۳۵ هزار تومان انتشار یافته است.
این ناشر همین طور اخیرا رمان «امتداد زمان» نوشته سید طه رسولی را منتشر و راهی بازار نشر کرده است. این رمان در گونه رمان ژانر قرار دارد و یکی از آثار ادبیات ژانری است که این ناشر از نویسندگان ایرانی چاپ می کند.
این کتاب هم با ۳۱۲ صفحه و قیمت ۴۳ هزار تومان انتشار یافته است.


منبع:

1399/02/23
13:56:22
5.0 / 5
2701
تگهای خبر: آثار , بازار , بیمارستان , پلیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ