برای مقابله با شیوع كرونا و حمایت از اقشار آسیب پذیر صورت گرفت

كمك بنیاد مستضعفان به ملوانان بوشهری و شناورهای گردشگری هرمزگان

كمك بنیاد مستضعفان به ملوانان بوشهری و شناورهای گردشگری هرمزگان

پرسی بلاگ: بنیاد مستضعفان در امتداد پشتیبانی از مشاغل و اقشار لطمه دیده از انتشار ویروس كرونا، تعدادی از ملوانان بوشهری و 3150 شناور گردشگری دریایی در استان هرمزگان را مورد حمایت قرار داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، این بنیاد در ادامه طرح پشتیبانی از اقشار لطمه دیده از شیوع ویروس كرونا به ۳۱۵۰ شناور گردشگری دریایی در استان هرمزگان و ۲ هزار شناور در استان بوشهر كه در ماه های اسفند و فروردین و با ایجاد محدودیت در تردد گردشگران گرفتار خسارت شده اند، مبلغ یك میلیون تومان اختصاص داد.
همین طور بنیاد مستضعفان مبلغ ۲ میلیارد تومان نیز برای پشتیبانی از افراد لطمه دیده ناشی از شیوع ویروس كرونا در استان بوشهر مختص كرده است.
بر طبق این گزارش قرار شد این كمك ها بوسیله استانداری و امنای این استان توزیع شود.
اختصاص ۵ میلیارد تومان توسط شركت فولاد كاوه جنوب كیش برای كمك به ستاد مقابله با كرونا استان هرمزگان و تخصیص مبلغ ۲ میلیارد تومان به كمیته امداد استان بمنظور كمك به نیازمندان جزایر هرمز، لارك، قشم، هنگام و جاسك و منطقه محروم بشاگرد از دیگر اقدامات بنیاد مستضعفان در استان هرمزگان است.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مستضعفان، بنیاد مستضعفان قبل از این نیز برخی از دست فروشان شهر تهران، ۳۸ هزار خانواده زندانیان نیازمند، كولبران استان های آذربایجان غربی، كردستان و كرمانشاه، حاشیه نشینان شهر تبریز، كودكان كار و خیابانی و كارگران پسماند و سازمان بهشت زهرا (س) و مددجویان كمیته امداد و بهزیستی كه بر اثر شیوع ویروس كرونا گرفتار تنگنا در تامین معیشت خود شده اند را نیز مورد حمایت قرار داده است.




منبع:

1399/01/26
18:48:39
5.0 / 5
3070
تگهای خبر: شركت , فروش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ