مدیرعامل انجمن تولیدكنندگان عفاف و حجاب در گفت وگو با مهر:

زمان برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب به تیرماه موكول شد

زمان برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب به تیرماه موكول شد

به گزارش پرسی بلاگ، سلیمانی مدیرعامل انجمن تولیدكنندگان محصولات عفاف و حجاب اظهار داشت: نمایشگاه عفاف و حجاب كه در ماه مبارك رمضان در نمایشگاه قرآن برگزار می شد احتمال دارد به تیرماه هفته عفاف و حجاب موكول گردد.



اسدالله سلیمانی مدیرعامل انجمن تولیدكنندگان عفاف و حجاب در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره نمایشگاه عفاف و حجاب كه در روزهای ماه مبارك رمضان در نمایشگاه قرآن برگزار می شد، اظهار داشت: نمایشگاه عفاف و حجاب كه در ماه مبارك رمضان در نمایشگاه قرآن برگزار می شد احتمال دارد در تیرماه «هفته عفاف و حجاب» موكول گردد.
او افزود: البته هنوز زمان دقیق آن قطعی نشده ولی به احتمال زیاد در آن زمان نمایشگاه برپا می شود. البته باید این مساله را هم باید مدنظر قرار داد كه هرچند نمایشگاه عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن برگزار می گردد اما بابت هر غرفه ای كه به تولیدكنندگان می دهند هزینه های زیادی دریافت می كنند، برای اینكه ما را بعنوان كالای فرهنگی نمی شناسند. با توجه به این كه چادر نماد یك بانوی ایرانی است اما دولت هیچ گونه تسهیلاتی را برای این كالا در نظر نمی گیرد.
مدیرعامل انجمن تولیدكنندگان محصولات عفاف و حجاب عنوان كرد: به سبب گرانی در سال ۹۸ خیلی از مشتریان مان ریزش كردند، تولیدكنندگان با مشكلات مواد اولیه همچنان دست وپنجه نرم می كنند با توجه به این كه انجمن تولیدكنندگان عفاف و حجاب با شعار فرهنگی و دینی فعالیت اش را شروع كرد اما از طرف دولت كوچك ترین كمك مادی و معنوی به این نهاد نداشتند.



منبع:

1399/01/25
16:10:02
5.0 / 5
3453
تگهای خبر: تولید , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ