تاكید بر نقش پلیس در تحكیم رابطه مردم با نظام

تاكید بر نقش پلیس در تحكیم رابطه مردم با نظام

پرسی بلاگ: جانشین معاون هماهنگ كننده ناجا با تاكید بر لزوم رفتار محبت آمیز پلیس با مردم اظهار داشت: نحوه رفتار پلیس با مردم در رابطه مردم با نظام بسیار موثر است.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، سردار محسن فتحی زاده در اختتامیه همایش تعالی رفتار سازمانی كاركنان پلیس راهور كه قبل از ظهر امروز در مجتمع عصر انقلاب در حسن آباد خالصه اسلامشهر برگزار شد، اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی در تمام عرصه ها و شرایط در كنار مردم بوده و شاهد می باشیم كه در تمام وضعیت های جوی و در تمام نقاط كشور و راه ها از خدمتگزاران به مردم و نظام است.

وی با اشاره به اینكه تمامی كاركنان پلیس بر تامین امنیت تاثیرگذارند، اظهار داشت: امروزه شاهد آن هستیم كه تهدیدهای امنیتی به كشور وارد میگردد و همین ها كار پلیس را سنگین كرده است و البته پلیس باز در این شرایط توانمندی خودرا نشان داده كه همین امر سبب رضایتمندی مردم شده است.

فتحی زاده با اشاره به چالش ها و مشكلات پیش روی پلیس اظهار نمود: شرایط سختی در اجرای ماموریت ها داریم و امكانات مان باز كم است اما باید تمام تلاش مان را به كار ببریم تا بیشترین خدمات را به شهروندان نمایش نماییم و فرمانده ناجا باز به دنبال این است تا كمبودها را تا حد ممكن و جایی كه امكان دارد جبران كند تا هم بتوانیم در زمینه تهیه ابزار و تجهیزات به ماموران مان كمك نماییم و هم در زمینه معیشت آنها گام برداریم.

فتحی زاده با اشاره به مشكلات موجود در جامعه اشاره كرد: همه ما می دانیم كه مشكلاتی در جامعه و برخی ضعف ها در عملكرد برخی دستگاه ها وجود دارد، همین طور مشكلات اقتصادی باز جزو مواردی است كه در جامعه وجود داشته و می تواند سبب احداث تفكری منفی در بین مردم شود. در این بین پلیس نقش مهمی در تحكیم رابطه مردم با نظام داشته و عملكرد ماموران مان در خدمت به مردم و جبران كم كاری دیگر دستگاه ها سبب احداث نگاهی مثبت از طرف مردم به نظام و تحكیم رابطه شان خواهد شد. كما اینكه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم كل قوا باز به پلیس تاكید داشته اند كه اگر دیگر دستگاه ها باز كم كاری كرده و سبب نارضایتی مردم شدند، پلیس می تواند این ضعف ها را جبران كند.

وی با اشاره به رویكرد نیروی انتظامی در سال های اخیر در خصوص اقتدار توام با رافت اظهار نمود: مردم اقتدار پلیس و یك پلیس مقتدر را دوست دارند اما در كنار این اقتدار باید محبت و رفتار خوب باشد و همانطور كه بارها گفته شده اقتدار پلیس برای مجرمان و هنجار شكنان است و رافت پلیس برای مردم و مظلومان

وی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری كارگاه تعالی رفتار كاركنان پلیس راهور اشاره نمود و اظهار داشت: پلیس راهور از ارگان هایی است كه بیشترین ارتباط را با مردم دارد. چونكه در سطح تمامی معابر درون شهری و برون شهری حضور داشته و مردم آنها را می بینند. همین امر باز سبب شده تا رفتار مردم با دیگر یگان های پلیس باز متاثر از رفتار ماموران پلیس راهور با مردم باشد. بدین سبب همه ما باید تلاش نماییم تا سطح رضایتمندی مردم از پلیس افزایش یابد كه در این راستا تقویت رفتار محترمانه و محبت آمیز با مردم موضوعی است كه ما آنرا دنبال می نماییم و باید تمامی ماموران آنرا انجام دهند.

فتحی زاده افزود: بعنوان مثال در حوادث رانندگی اگر ماموران پلیس با حادثه دیدگان رفتار محبت آمیزی داشته باشند این رفتار در ذهن مردم ثبت میگردد و سبب میگردد تا در آینده مردم همراهی بیشتری با پلیس داشته باشند.

جانشین معاون هماهنگ كننده ناجا با اشاره به كاهش شش درصدی شمار جان باختگان تصادفات درون شهری در نیمه نخست امسال اظهار داشت: هنوز به اهداف خود در كاهش میزان جان باختگان نرسیده ایم و همانطور كه بارها تاكید شده حتی یك كشته در حوادث رانندگی باز از نظر ما زیاد است.




1397/09/20
13:46:30
5.0 / 5
5657
تگهای خبر: پلیس , خدمات , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ