یك مسئول:

استان مركزی مشكلی در عرضه مواد ضدعفونی كننده و الكل ندارد

استان مركزی مشكلی در عرضه مواد ضدعفونی كننده و الكل ندارد

به گزارش پرسی بلاگ ایسنا/مركزی سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی اظهار داشت: مواد ضدعفونی كننده و الكل ها در داروخانه ها، واحدهای بهداشتی و آرایشی، تجهیزات پزشكی و حتی فروشگاه های بزرگ عرضه می شوند و مشكلی در عرضه این مواد در استان وجود ندارد.


جواد حسنی روز دوشنبه نوزدهم اسفندماه در حاشیه ستاد تنظیم بازار استان مركزی در جمع خبرنگاران اظهار نمود: در شرایط پیش آمده با عنایت به انتشار ویروس كرونا، كالاهای اساسی و تنظیم بازار شامل مواد ضدعفونی و... در شرایطی كه پیش آمده بود مورد رصد قرار گرفت و تصمیماتی درمورد عرضه كالاهای اساسی و چگونگی نظارت بر آنها اتخاذ شد.
وی در مورد عرضه میوه آخر سال در استان اضافه كرد: با عنایت به شرایط خاص مقرر شد غرفه های اتحادیه تعاون روستایی و بخشی از اصناف در دامنه اتحادیه میوه و تره بار این عرضه را انجام دهند كه پیشبینی می شود روز چهارشنبه بنرهایی برای اطلاع رسانی محل و قیمت عرضه نصب و مصاحبه هایی كه در صدا و سیما پخش خواهد شد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی خاطرنشان كرد: برنج، روغن، شكر و گوشت و طرح معیشتی همچون مسائل در دستور كار ستاد تنظیم بازار بود كه توسط اصناف و فروشگاه های بزرگ این اقلام عرضه می شوند و امیدواریم با تصمیماتی كه امروز گرفته شد مشكلی در روند تأمین، تهیه و عرضه كالاهای اساسی، میوه و مركبات آخر سال ایجاد نشود.
حسنی بیان نمود: در مركز استان، 30 غرفه عرضه میوه برپا خواهد شد و در شهرستان ها با تصمیم ستاد تنظیم بازار شهرستان تعداد این غرفه ها مشخص می شود. برخی از این غرفه ها صنوف میوه و تره بار استان هستند كه به كمك غرفه ها می آیند تا با ایجاد مكان های عرضه بیشتر، از تجمعات جلوگیری نماییم.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی عنوان كرد: تقاضا داریم مردم نكات بهداشتی را در این تجمعات رعایت نمایند البته در تهیه و توزیع این اقلام نكات بهداشتی رعایت شده است.
وی در مورد عرضه مواد ضدعفونی كننده در استان افزود: مواد ضدعفونی كننده و الكل در داروخانه ها، واحدهای بهداشتی و آرایشی، تجهیزات پزشكی و فروشگاه های بزرگ عرضه می شود و مشكلی در عرضه نداریم، صرفا مشكل در بحث ماسك است كه در اختیار وزارت بهداشت و درمان بوده و ستاد تنظیم بازار در این حوزه نمی تواند ورود زیادی داشته باشد.



1398/12/19
21:11:18
5.0 / 5
3523
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ