درخواست عضو شورا از حناچی برای لحاظ تمهیداتی در مقابل كرونا

درخواست عضو شورا از حناچی برای لحاظ تمهیداتی در مقابل كرونا

به گزارش پرسی بلاگ رئیس كمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران در نامه ای خطاب به شهردار تهران خواهان تمهیدات ویژه شهرداری تهران در مقابل كرونا برای صیانت از حق حیات در شهر شد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، مجید فراهانی در نامه به پیروز حناچی ضمن تاكید بر صیانت از حق حیات در شهر توسط شهرداری در مقابل كرونا نوشت: «با توجه به انتشار ویروس كرونا در شهر تهران و احتمال گستردگی بیشتر آن طی روزهای آتی و برای حفظ سلامت شهروندان معزز تهرانی، كاركنان خدوم و كارگران زحمتكش شهرداری؛ سپاسگزار خواهد بود دستور فرمائید به منظور صیانت از حق حیات در شهر، تمهیدات زیر با قید فوریت برای ادای حق به شهر در دستور كار مناطق، سازمانها، شركت های تابعه قرار گیرد كه در وهله اول عرضه خدمات و پاسخگویی الكترونیكی و تلفنی بدون احتیاج به رجوع شهروندان با استفاده از ظرفیت های پرتال شهرداری و اپلیكیشن تهران من با اعمال محدودیت رجوع شهروندان به ساختمان واحدها صرفاً درموارد ضروری با سنجش تب و استفاده از ماسك و دستكش مورد توجه قرار گیرد.
ایشان در ادامه به تأمین ماسك، دستكش و مواد شوینده و ضد عفونی كننده سطوح و دست با اولویت توزیع در بین كارگران زحمتكش رفت و روب، حمل زباله، رانندگان شركت واحد اتوبوسرانی و كاركنان زحمتكش شهرداری در سطح نواحی و مناطق به منظور عرضه بی وقفه خدمات با رعایت ملاحظات بهداشتی تصریح كرد و نوشت: لغو كلیه ی جلسات غیر ضروری بیشتر از ۵ نفر، سمینارها و همایش ها تا اطمینان كامل از بر طرف شدن خطر همه گیری بیماری كرونا و استفاده از ظرفیت های ویدئو كنفرانس و... برای موارد ضروری لازم است.
فراهانی نوشت: آماده سازی پایگاههای پشتیبانی مدیریت بحران و درمانگاه های شهر سالم در سطح مناطق شهرداری برای عرضه خدمات به شهروندان با هماهنگی وزرای محترم بهداشت و كشور و استفاده از ظرفیت مسئولیت اجتماعی سازمانهای مردم نهاد، موسسات خیریه و بنگاههای اقتصادی برای تأمین دستكش، ماسك و مواد ضد عفونی كننده برای توزیع در بین ساكنان محلات كمتر برخوردار، حاشیه حریم، كودكان كار و صدمه دیدگان اجتماعی ضروریست.
او در آخر نوشت: امیدوارم در سایه همدلی و همراهی همشهریان عزیزم مردم خوب تهران؛ شاهد ثبت تجربه ای دیگر از اراده جمعی، همت مسئولانه و مبادرت به موقع مدیریت شهری به منظور زندگی در برابركرونا باشیم.»



1398/12/16
21:32:18
5.0 / 5
3855
تگهای خبر: اجتماعی , الكترونیكی , بیماری , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ