اقدام جالب یك ناشر؛

برگزاری مسابقه كتابخوانی در قرنطینه

برگزاری مسابقه كتابخوانی در قرنطینه

پرسی بلاگ: نشر آموت مبادرت به برگزاری مسابقه كتابخوانی در قرنطینه طی هفته جاری كرده است.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، همزمان با شیوع ویروس كرونا در ایران و پیشنهاد عدم خروج از منزل از طرف مسئولین مربوط به پیشگیری و درمان این بیماری، خیلی از اهالی قلم و ناشران به مخاطبان خود پیشنهاد مطالعه كتاب های ناخوانده خودرا داده اند.
در این میان یكی از ناشران نیز مبادرت به برگزاری یك مسابقه جالب با عنوان «كتابخوانی در قرنطینه» برای مخاطبان خود كرده است.
نشر و كتابفروشی آموت كه مبدع این مسابقه فرهنگی است در فراخوان خود درباره این مسابقه آورده است: این روزها چالش بزرگی به اسم «كرونا ویروس» گرفتارمان كرده؛ ما را زندانی كرده؛ اسم قشنگ اش قرنطینه است. اما ما قبل از این كه گرفتار كرونا ویروس بشویم و چالش اش، گرفتار یك زندان بزرگ تر بودیم. ما زندان چالش «كتاب هایی كه نخوانده ایم» بودیم و این درد ما را در تنهایی هایی مان ذره ذره، نابود می كرد و حتی اگر بخواهیم واقع نگر باشیم، بسیار اوقات مانع حضورمان در كتابفروشی های محبوب مان شده بود.
حالا كه در قرنطینه هستیم بهترین زمان است در كتابخانه های مان را باز نماییم و به كتاب هایی كه نخوانده ایم، سلام نماییم.
این ناشر و كتابفروش از مخاطبان خود خواسته است تا اختتام روز جمعه ۱۶ اسفند بعد از خواندن كتاب های خوانده نشده و در كتابخانه مانده شان، مبادرت به نوشتن یادداشت كوتاهی درباره آن كتاب یا كتاب ها كرده و از كتابخانه هایشان با آن كتاب عكس و در اینستاگرام به اشتراك گذارند و به این ناشر نیز ارسال نمایند.
نشر آموت اعلام نموده كه درانتها هفته جاری به ده اثر برگزیده كه با این مساله و با هشتگ كتابخوانی در قرنطینه انتشار یافته اند هدایایی اهدا می كند.


منبع:

1398/12/10
16:39:25
5.0 / 5
4119
تگهای خبر: بیماری , فروش , كتاب , ناشران
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲
پرسی بلاگ