رییس سازمان بسیج رسانه:

رسانه ها به اختلاف افكنان انتخاباتی تریبون ندهند

رسانه ها به اختلاف افكنان انتخاباتی تریبون ندهند

به گزارش پرسی بلاگ مسعود بصیری در جمع فعالان حوزه رسانه اظهار داشت كه مدیران و اصحاب رسانه ها نباید به اختلاف افكنان انتخاباتی تریبون بدهند.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه كه در جمع فعالان رسانه سخن می گفت با بیان اینكه، مشاركت مردم در انتخابات باید اولویت رسانه های جریان انقلاب باشد، اظهار داشت: امروز هیچ اصلی مهم تر از مشاركت مردم در انتخابات نیست و خبرنگاران و رسانه های انقلابی باید توجه داشته باشد كه مشاركت مردم در انتخابات یك اصل اساسی است كه باید بعنوان راهبُرد موردتوجه باشد.
وی سخنان خویش را با اشاره به اینكه تشكیل مجلسی كارآمد و انقلابی برای رفع مشكلات اقتصادی و معیشتی مردم یك لزوم است، اینگونه افزود: بخش قابل توجهی از مشكلات معیشتی مردم و مشكلات چون بیكاری جوانان كه نتیجه بی توجهی به تولید و اقتصادی ملی بوده است حاصل بی تدبیری مجلس در نظارت و تقنین بوده است انتظار می رود كه با تشكیل مجلسی كارآمد و انقلابی، موانع پیش روی اقتصاد رفع گردد.
رئیس سازمان بسیج رسانه همینطور با بیان اینكه، برخی تلاش دارند به بهانه رقابت انتخاباتی، در جریان انقلاب اختلاف افكنی كنند، اظهار داشت: رسانه ها باید توجه داشته باشند كه نباید به برخی برای اختلاف افكنی تریبون بدهند؛ امكان دارد منافع برخی در اختلاف افكنی در جریان های انقلابی باشد اما اساسا نیروهای وفادار به انقلاب هوشیار هستند كه این اختلافات مانعی برای تشكیل مجلس كارآمد خواهد بود.
بصیری در انتها اشاره كرد: رسانه های بیگانه و ضدانقلاب برای اختلاف افكنی میان نیروهای انقلاب و برای خدشه به انتخابات توطئه می كنند كه این توطئه ها اساسا با هوشیاری رسانه های انقلاب خنثی خواهد شد.

1398/11/27
14:55:03
5.0 / 5
4345
تگهای خبر: تولید , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
پرسی بلاگ