فردا در كانون پرورش فكری؛

نكوداشت بیوك ملكی

نكوداشت بیوك ملكی

پرسی بلاگ: مراسم نكوداشت بیوك ملكی فردا سه شنبه در نشست تخصصی شعر نوجوان، نیازها و ذائقه ی نسل امروز انجام می شود.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، نشست علمی تخصصی «شعر نوجوان، نیازها و ذائقه نسل امروز» و مراسم نكوداشت بیوك ملكی فردا سه شنبه ۱۵ بهمن با حضور شاعران شعر نوجوان، در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان انجام می شود.
این نشست، از سلسله نشست های «فراسو» است كه با حضور مصطفی رحماندوست، ساعد باقری، بیوك ملكی و آتوسا صالحی شاعران حوزه شعر نوجوان برگزار می گردند.
در نشست «شعر نوجوان، نیازها و ذائقه نسل امروز» هم نكوداشت بیوك ملكی شاعر نام آشنای شعر نوجوان برپا می شود. دو عضو نوجوان انجمن ادبی كانون هم درانتها نشست در مورد شعر نوجوان و اشعار ملكی صحبت می كنند.
انسیه موسویان مدیر كل آفرینش های ادبی و هنری كانون درباره این جلسه اظهار داشت: باتوجه به اهمیت اثر تربیتی ادبیات بر كودكان و نوجوانان در نظر داریم این جلسه را به شكل چالشی برگزار نماییم و نكات قابل توجه و گاهی كمتر دیده شده را كه حول شعر نوجوان وجود دارد، مورد بررسی قرار دهیم. در عین حال از چهره هایی برای حضور در این جلسه دعوت كرده ایم كه هر كدام در این عرصه صاحب نام و تجربه هستند.
وی اضافه كرد: كارشناسان و مربیان كانون، اولیای تربیتی و سایر علاقه مندان تعلیم و تربیت در حوزه كودك و نوجوان می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.form.kpf.ir برای حضور در این جلسه ثبت نام كنند. همین طور مربیان و كارشناسان كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان سراسر كشور كه امكان استفاده از نشست را به شكل حضوری ندارند، می توانند بوسیله وب كنفرانس و سامانه آموزشی «ایده» كانون در دوره ها شركت نمایند.
این برنامه فردا سه شنبه ۱۵ بهمن از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مركز آفرینش های فرهنگی هنری كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب انجام می شود.


منبع:

1398/11/14
13:29:42
5.0 / 5
4514
تگهای خبر: آموزش , شركت , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
پرسی بلاگ