امرودی خبر داد

افتتاح پروژه های فرهنگی در پایتخت هر ۱۵ روز یك دفعه

افتتاح پروژه های فرهنگی در پایتخت هر ۱۵ روز یك دفعه

پرسی بلاگ: رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از آمادگی این سازمان برای افتتاح هر 15 روز یكبار یك پروژه فرهنگی در تهران آگاهی داد.


به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی بامداد امروز در مراسم افتتاح سالن های جدید پردیس سینمایی ملت با اشاره به اینكه این سازمان توانایی آنرا دارد كه هر ۱۵ روز یك دفعه افتتاحیه فاخری در سطح شهر داشته باشد، اظهار داشت: پردیس تئاتر و بلك باكس های باغ كتاب نیز آماده است و هر زمانی كه شهردار تهران دستور دهند و آماده باشند در مراسمی این پروژه های فرهنگی افتتاح می گردد.
وی با اشاره به اینكه تا اختتام اسفندماه چندین سینمای شهر تهران كه تعطیل بودند باردیگر بازگشایی می شوند، اشاره كرد: البته برنامه ریزی های ما تا آخر خردادماه است و این مراكز فرهنگی یكی پس از دیگری افتتاح خواهند شد.
رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به اینكه معتقدیم هنر و سینما می تواند ذائقه مردم را بالا ببرد و خوب زیستن را به ما بیاموزد، اظهار داشت: هنر می تواند امنیت ذهنی و اخلاقی شهروندان را افزایش دهد و سلامت اجتماعی را تضمین كند و معتقدیم سینما ابزار مهمی است كه می تواند علاوه بر پر كردن اوقات فراغت به مردم آموزش دهد.
وی با اشاره به اینكه سینمای فاخر می تواند تمدن ساز باشد و ما در گام دوم انقلاب باید تمدن سازی نماییم، اظهار داشت: الان زمان آن رسیده كه سرمایه های خودرا به كار گیریم و آنچه را كه در عرصه های مختلف داریم به منصه ظهور برسانیم.
به گزارش پرسی بلاگ به نقل از ایسنا، بامداد امروز با حضور شهردار تهران و معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد سالن های جدید پردیس سینمایی ملت به بهره برداری رسید.




منبع:

1398/11/07
13:31:52
5.0 / 5
4447
تگهای خبر: آموزش , اجتماعی , شهرداری , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
پرسی بلاگ