هفته آینده در شهر كتاب؛

نشست نقد به وقت مرگ

نشست نقد به وقت مرگ

به گزارش پرسی بلاگ نشست نقد و بررسی كتاب به وقت مرگ روز سه شنبه ۳ دی در مركز فرهنگی شهر كتاب برگزار می گردد.



به گزارش پرسی بلاگ به نقل از مهر، كتاب «به وقت مرگ» شامل ۴۲ روایت از تجربه های نزدیك به مرگ شهروندان ایرانی و آمریكایی در چارچوب جلسه ویژه شهر كتاب، روز سه شنبه ۳ دی در مركز فرهنگی شهر كتاب نقد و بررسی می شود.
این كتاب كه اخیرا توسط نشر آن سو انتشار یافته، مبین این است كه پژوهش ها نشان می دهند از گذشته های دور برخی انسان ها هنگامی كه در آستانه مرگ قرار گرفته اند و آن شرایط را پشت سر گذاشته و نمرده اند، تجربه هایی را گزارش كرده اند كه برای دیگران باورناپذیر و شگفت آور بوده است.
امروزه روانشناسان با تاكید بر داده های این تجربه ها و تاثیر آنها در نگرش انسان به زندگی و مرگ، بعضی از بیماری ها و اختلالات روانی را درمان می كنند و نظریاتی مبتنی بر غیرمادی بودن منشأ هوشیاری عرضه می دهند. همینطور این نوع تجربه ها به علت این كه ناظر به وجود حیات بعد از مرگ و جهان هایی غیرمادی هستند، برای برخی فیلسوفان و دین پژوهان توجه برانگیز بوده اند.
نشست هفتگی شهر كتاب در هفته آینده به نقد و بررسی كتاب «به وقت مرگ» اختصاص دارد كه با حضور رضا اكبری، مجتبی اعتمادی نیا و علی قاسمیان نژاد همراه خواهد بود.
این برنامه روز سه شنبه ۳ دی از ساعت ۱۶: ۳۰ در مركز فرهنگی شهر كتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش كوچه سوم برگزار می گردد.

1398/09/27
18:05:02
5.0 / 5
4433
تگهای خبر: بیماری , كتاب
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴
پرسی بلاگ